Fler missar i 100 höjdare.

Snackade nyss med Bosse (Zinny Zan) om Easy Action och han tyckte såklart att det både var hedrande och skoj att få vara med i 100 höjdare. Men han undrade varför de missat en del billiga extrapoänger.
Varför, när man ändå hade hånat Staffan Schmidt i programmet innan, missade man att det var densamme som var speaker på EA promon.
Dessutom säger Staffan om Fredrik Von Gerber att: "Sitter minst tre timmar FRAMFÖR trummorna varje dag". Vilket är helt åt helvete, en trummis sitter såklart bakom trummorna.. ännu en Staffan miss.
Sen missade de också att EA var med i Mats Helges  - Blood Tracks den första svenka slasherfilmen.
Nåväl... man kan ju inte veta allt viktigt eller hur?

Men Bosse berättade att min önskeplatta skulle släppas under våren och eventuellt skulle en Greatest Hits samling med en del outgivet också släppas innan spelningen på Sweden Rock.
Tyvärr kan inte Fredrik spela utan det blir Bosse, Peo och Kjelle tillsammans med en ännu inte bestämd trummis som kommer att lira.
Med andra ord, blir det kanske Sweden Rock 2006 för mig trots allt.

Kommentarer
Postat av: Josef [EKHAMRA.SE]

Jag har alltid tyckt att du varit mycket sakkunnig inom detta med musik, men fan!
Hur mycket kan du?

Postat av: F Punk

Tack Josef. Tja man kan aldrig lära sig för mycket. Det var därför jag var tvungen att kolla med Bosse om EA. Jag vill inte att det ska finnas sakfel i en bok som ska fungera som ett uppslagsverk.

2005-12-08 @ 10:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback