Mer uppdateringar på Punktjafs.

Nu kan ni läsa om Mops i ett reportage hämtat från Okej -83. Bandet berättar om sin kommande LP, som aldrig blev av utan Olle Hillborg hoppade i glambagen istället med Glorious Bankrobbers. Som i och för sig var bra, men åtminstone jag hade uppskattat en Mops-LP.Ni kan även läsa om Vicious Visions kaosspelning i Berlin -81.
Ladda hem Stockholm och Gimme Swaet med Cathy & The Heat samtidigt som ni kollar på liverecensioner med dem, The Pain och Baiters.

Det kommer mer. Råttorna fakta plus mp3-or. Lite blandade raggare mot punkare-klipp samt annat krafs ska jag väl hinna med innan det är dags för grillfesten på lördag i Björkliden.

Kommentarer
Postat av: Robert

Nyfiken på Pain-länken (!).
Men den verkar trasig. Får inte fram den.
Robert

Postat av: Gubben Punk

Tack för feltipset. Fast det är bara klipp från dina gamla Rip. Och när jag lagt ut två stycken artiklar till (en från Rip en från Pop Idag -80) dår tror jag att det inte finns något mer gammalt om Pain att publicera.

2007-07-05 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback