Punktjafs uppdateras

27020-313

Som ni märker är mitt bloggande mindre aktivt. Nå, ni vet att jag håller på att flytta.
Men mellan att rota i papper och åka till soptippen, tar jag mig en stund till att uppdatera Punktjafs.
Så under de kommande dagarna blir det lite blandat material från OKEJ-klipp om Mops till historien om Vicious Visions.
Ovan ser ni VeckoRevyns-reportage om Clash-fansen. Vill ni se reportaget med högre upplösning. Ja, men surfa då in på Punktjafs. Sveriges äldsta nostalgiwebzine 11 år på webben.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Den bilden minns jag! Blondishen med 999 och Clash kladdat på ryggtavlan är Göran Vallinder, gitarrist i SKÄMS och även skyldig till att ha komponerat en av världens bästa poplåtar, "Södertull". Fan också, själv kommer jag för evigt gräma mig över att jag missade den Clash-spelningen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback