Freak Connection en uppdatering

Bloggade om Freak Connectionvideon för några veckor sedan.
Nu har jag fått kontakt med en av upphovsmännen som bott i USA sedan många år tillbaka. Han flyttar hem till svedala om tre veckor och ska återuppta filmproduktionen igen.

"Lädernunnan Jonas gjorde en Ny Våg 1-timmes special om vår film när den kom ut. Den sålde inget vidare bra, var väl för tidig kanske, men den gav oss en skivbolagsjobb, vilket jag ledsnade på efter ett tag. Dokumentärer, speciellt med en massa musik och poesi, är så mycket mera levande... tycker jag

Jag kommer att bränna och sälja DVD kopior av Freak Connection när jag är tillbaka i Sverige. Mänga har frågat om att släppa den på DVD, speciellt folk som är medlemmar av Freddie Wadling Forumet.. Jag ska också sätta upp några musikvideos och avsnitt från bl.a. min Anti-Folk dokumentär på youtube och myspace. "

Med andra ord kan vi snart få kolla på Cortex och Strindbergs. Det är väl en fin inledning på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Slobodan Burgher

FYFAN VAD NICE! MORE CORTEX TO THE MASSES!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback