Internetkrisen

Förra veckan skämde Aftonbladet alla med rubriken: Internet på väg att ta slut.
Nu var det bara bandbredden som var på väg att ta slut. Men allt sedan förra veckan kan jag inte logga in här på bloggen med MITT lösenord utan måste använda nåt fjompigt "tillfälligt" (jo sure) lösenord med siffror å bokstäver. Inte fan kan jag memorera det. Då måste jag logga in på min Gmail för att kolla. Ja, då funkar fan inte Gmail heller.
Å sedan igår har MySpace varit som en pampersbaby, jävligt kinkig. Nej, mail går inte att skicka. Nej, logga in går inte. ...

Så det var kanske sant att Internet håller på just nu att ta slut just nu och vi närmar oss slutet med expressfart. Med andra ord om ni inte ser några nya blogginlägg här. Ja då har verkligen Internet nått sitt SLUT!

Kommentarer
Postat av: Danne - Rascar Capac

Myspace fuckar upp sig hela tiden, man blir galen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback