Nej, nej, nej

Nu ska man snart inte kunna ringa på sin mobil utan att Linda Rosing är där och strippar.
Ja, men kan någon ta bort människan från den löjliga mediacirkus som förpestar det offentliga rummet.
Förr i tiden fanns det freakshows och ville man se människor med defekter och missbildningar kunde man själv välja att göra det. I dagens moderna freakshow måste alla vara med och titta - hela tiden.

Mitt råd är att den billiga och talanglösa freak-journalistiken (hur jag kunde få in ett ord som journalistik när det egentligen handlar om att bara kränga bajs till folket) tas ut på torget och pryglas rejält tills de slutar uppmärksamma sina talanglösa gelikar. Jag undrar verkligen om det var att skriva om Linda Rosing som Helena Trus drömde om när hon kom in på journalisthögskolan tack vare 5.0 i medel.
Grävande journalistik är det åtminstone - INTE!

Kommentarer
Postat av: Roockstar

Jag kunde ju inte ha sagt det bättre själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback