Winds of change

Vänta bara jag ska vissla klart introt.....
Ok, så där!
Ja, som ni ser har förändringens vindar blåst över den tidigare gamle och grinige Farbror Punk. Jag har beslutat att låta gringubben flytta till en reklamfri zon. Ett ställe där jag kan raljera fritt om orättvisorna utan att jag gör reklam för än det ena än det andra. Och nej, än har jag inte fixat en reklamfri blogg. Meddelar när den kommer.

På denna blogg kommer jag helt och hållet att ägna mig åt kulturen, både ny och gammal. Bloggen har haft ett uppsving i antalet besökare och det verkar som om det beror på "Kulturåtervinningen". Dessutom har bloggen fungerat som ett komplement till Punktjafs. Det som inte platsat på Punktjafs har platsat på bloggen.

Med andra ord kära bloggläsare. Från och med nu är jag en glöggstinn och glad kulturbloggande Farbror Punk.
Notera dessutom att jag går i brächen för återanvändning av svensk kultur. Jo, det är mer än trendigt att vara mijömedveten just nu. Alla hoppar på det gröna tåget ja, till och med Bush återanvänder sina tal, gång på gång på....nej vänta, han har ju bara hakat upp sig. Men hur som helst, efter 11 år med Punktjafs kan jag i princip titulera mig knugen av returpunk. Och det är precis så det ska fortgå. Gammal skit ska blandas med ny skit och berika den kulturella myllan.
Därmed önskar jag er en kul-tur. Och kom i håg att det är P1 som som rular hela dagen!

Håll glöggen varm - Farbror Punk

Ps, notera bakgrundsfärgen, den är marsvinsbrun.


Kommentarer
Postat av: Aniara

Sk*tfint "huvud" du skaffat dig!
Och jag läser och läser.
=)

Postat av: Linda

Det här måste nästan firas va? Det får helt enkelt bli en rejäl bläcka ikväll! Och varenda skål tänker jag tillägna Farbror Punk. Cheers boys!

2007-09-15 @ 11:10:19
URL: http://www.myspace.com/arabensanus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback