Capital Rockers

Satan i gatan. Fick nyss ett par spår med Capital Rockers från "Alternativa Ljud Peter." Snacka om att det var bra låtarna kommer från bandet sista demo och det visar att om Capital Rockers bott i L.A hade de lätt sparkat stjärt på Sunset strip. Peter medelar också att Ludde är på G att fixa lite text så inom kort lär Capital Rockers dyka upp på MySpace.

Som en kort uppföljning till gårdagens inlägg hittade jag mina gamla intervjufrågor som Easy Action Kjelle lovat svara på, men inte kommit sig för. Hur som helst jag passar på att göra ett nytt försök nu när EA är i farten igen. Med lite tur fixar Kjelle detta i en blink.

Kommentarer
Postat av: Peter

Förbjudna Ljud?

2008-04-16 @ 14:57:33
Postat av: Olle Ohlsson

Hur står det till gamle roskilde kamrat,själv är jag en gamal hårdrocks far i bergsäng still,och naturligt vis FACK YOU ,TOOL,TOOL,TOOLTOOL,TOOL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback