Nationalteatern

image618

Den omarbetade versionen av Nationalteatern.nu är ute i cyberrymden. Det är fortfarande mycket att göra och material saknas, men förhoppningsvis kommer en hel del att adderas så snart jag får material från Webmäster Anders. När det gäller den mediala delen avvaktar vi lite och ser hur arbetet med en eventuell box fortlöper. Bland annat finns det udda livelåtar med Lilla Rockorkestern som skulle vara roligt att låta allmänheten ta del av.

Skulle det också vara så att någon av er som läser det här sitter på klipp eller foton med Nationalteatern från 70-talet är jag naturligtvis intresserad. Tänk på att både jag (vi) är intresserade av material både om Teatern och om Rockorkestern. Så rota i era lådor, kanske finns det något klipp från lokalpressen eller någon egenhändigt tagen instamaticbild.

Kommentarer
Postat av: rigg

Hittade bloggen via Stationsvakt. Tyckte det var nå't bekant över namnet och kom på att jag lusläst punktjafs för något år sedan. Nä, nationalteatern kan jag inte bidra med material om...

/rigg - basist i pizzoar för 3000 år sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback