Sörlings nya adress

Ja, Sörling har gått färdigt längs den Södra promenaden. Han är numer en turist i tillvaron HÄR.
Och för att göra det hela lite saftigt lokalpatriotiskt lånar jag nedanstående bild och länkar till detta Bollnäsfanzine som Sörling lagt ut på sin blogg.

Dessutom finns det länkar till alla de kassetter som funnits att tillgå på Södra Promenaden. Med band som TT Task, Bristles, Slam, Sötlimpa, Homy Hogs, Subway Army, Black Uniforms, Crude SS med flera. Kassetter som jag ta mig fan inte har själv och ska nu passa på att ladda ner för att terrorisera mina öron med.

Kommentarer
Postat av: Inge Ansvar

Såg att min annons för mitt andra zine No Acne fanns med i detta zine. Story of No Acne (Ex B.C.B (Ber Chains & Blood, gjord med Pelle i Crude SS).No Acne blev ett fett fanzine med en kassett på köpet. Vi fick en hel del massa bonus/outgivna/alt.versioner på låtar med alla medverkande banden. Tyvärr var det någon pajas som snodde hela väskan med kassetterna i Skåne på det tidiga 80-talet(då jag bodde där). Så fanzinet dog tyvärr. Gjorde dock fotostatkopior på själva zinet då originalet dök upp i en kartong för ca 5 år sedan. Finns att få få gratis för behövande! Till de tappra själar som beställde det för 25 år sedan som jag inte lyckats hitta (7 personer) och som jag känner mig skyldig pengar till,Lena Lessen Persson! Hör av er! Hipp som happ, Men fick jag en kartong brev av min mor förra sommaren där det låg gamla svenska pengar i. Så hör av er :-) Så ger jag er en kram! och om någon vill lägga upp No Acne på nätet totalt får gärna höra av sig. Bristles, Tattuerade Snutkukar, Moderat Likvidation m.fl har ju kopior på sina intisar på sina sidor. Stay Punk Stay Drunk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback