Penkingpunken - hjälp till

27020-545

UPPDATERAT:
Jag har fått kontakt med Ibban.

Jag gör ett nytt försök. Jag hade tänkt kunna lägga ut fakta och bilder om och kring punken i Norrköping på Punktjafs. Men jag behöver hjälp. Jocke och Ibban är två personer som jag vill hör av sig. Ni andra är såklart välkomna att hjälpa till. De band jag tänkt inkludera (dvs de jag känner till) är Fucking Garlics, Snagg, Åskådarna, 23 Till, Peking SS och Aggressiva Kostymer. Andra förslag kanske Queen Bitch?
Kom igen hjälp till. Sitter just nu och försöker uppdatera Punktjafs.
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Skinny

Jaha, ska man behöva ringa runt till folk igen? Vad hände med storyn om Peking SS? Eller om Aggresiva Kostymer? Suck...

2008-01-03 @ 00:36:14
Postat av: Farbror Punk

Skinny: Jag har mailat Ibban. Inget svar, dock. Jocke har jag inte hört av mig till. Mest för att det är betydligt enklare att maila än att ringa. Jag har haft kontakt med en hel del av Peking SS medlemmarna, men där är problemet att gruppen omsatte en hel del folk och de flesta har bara varit med under en begränsad period. Morgan Hellman har lovat att skriva nåt om sin period 82-83, men jag vill såklart få ett helhetsgrepp på Peking SS.
Så där har du läget...

2008-01-03 @ 08:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback