10 gigabyte

Ja, så mycket har jag fått hos One.com numer. Detta innebär som ni alla förstår en större möjlighet för mig att husera fler mp3:or utan att behöva använda nedladdningstjänster. För trots allt har dessa sajter en begränsing vad det gäller nedladdningar samt hur länge filerna ligger kvar. Men, troligtvis kommer jag att göra som så att jag delar upp materialet mellan att husera "rariteter" på Punktjafs mp3-arkiv och lägga upp vinylerna via nedladdningstjänster.

Jag har tänkt hinna jobba lite med "mina" hemsidor i sommar, mellan blöjbyten och social samvaro. Men i vilken utsträckning det kommer att ske vet jag inte. Dessutom räknar jag med hjälp från er kära läsare. Jag vill att ni hör av er med tips om gamla band. Och det som inte passar på Punktjafs passar på bloggen. Så är bandet för "ungt" det vill säga efter 83 hamnar det på bloggen. Samma sak om bandet inte faller inom ramen för det som är kopplat till punk/new wave modell 77-82.

Med andra ord föreligger en viss risk att jag kommer att tjata på er som är semesterlediga och tänkt bygga om huset, gräva pool eller bara softa med familjen. Men glöm inte heller att jag drivs av kärleken till musiken och lusten att låta andra få veta mer om era gamla alternativt nya band. Så ta det som en kärleksförklaring från mig att jag hör av mig.
Glöm inte solkrämen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback