Mirres Hammare

Som en slags uppföljning av Mörbyligan och Älvor & Troll konstellationen kommer här Mirres Hammare. En grupp där Mörbyligans trummis Marie Lindstedt medverkare.

Mirres Hammare, EP (CTR) Man behöver inte höra många sekunder av den här EPn för att misstänka ett samband med Mörbyligan. Efterforskningen ger snabbt vid handen att här finns deras trummis Marie Lindstedt och mycket v det som gjorde Mörbyligan till vad de var i början. Åtminstone en låt "Precis som i går" får mig att smälta, men Mirres Hammare behöver fler bra låtar. Kom gärna igen. 3
Schlager Nr 8 -82 Sören Nylin

Mirres Hammare - Vargen -
HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Grill

Om någon från Mirres Hammare läser detta skulle jag vilja få hjälp att hitta Rodney. Jag heter Jeanette Grill och vi var barndomsvänner.
Tack på förhand

2008-03-06 @ 12:05:04
Postat av: Rodney Bendz

Hej Jeanette!

Jag bor i småland nu, vill gärna höra av dig!

Rodney

2008-07-20 @ 17:36:45
Postat av: Rodney Bendz

Glömde ge dig min mejl adress!

rodney[email protected]

Rod

2008-07-20 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback