På måndag är det dags


Kommentarer
Postat av: Daniel

Med sånt på bordet är det förståligt om man inte kan vara sur... men det var allt för längesedan det serverades lite ordentlig "Gubb-grinighet" i bloggen=D

2008-10-31 @ 20:22:47
Postat av: Farbror Punk

Daniel: Ja, det beror inte på att det skulle finnas färre saker att vara gubbgrinig över. Å andra sidan är jag lycklig med livet just nu. Jag älskar mitt arbete och min familj. Dessutom tar de delarna det mesta av min tid just nu.. att ha lite tid för bloggande, punktjafsande å dylikt vore såklart guld, men just nu får jag vara nöjd med de få minuter som blir över.

Så håll ut, tids nog blir det grininga inlägg.

2008-11-01 @ 09:18:46
Postat av: pecka

blåbär? isch, det ska man göra sylt av, ev soppa om man är dålig i magen

2008-11-01 @ 10:38:41
Postat av: Daniel

Japp, dygnet är och förblir för kort!

2008-11-02 @ 16:35:53
Postat av: Kal

Håller helt med om att den så kallade blåbärsglöggen faktiskt var en besvikelse. Är det så att man måste göra en egen med bas på blåbärssoppa månne?

2008-11-27 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback