Tjosan!

Vem hade trott att jag skulle skaffa mig en blogg?
   Ingen, allra minst jag. Som om jag inte har tillräckligt att göra ändå?!?!
   Å andra sidan så vill jag ha möjligheter att få breda ut mina åsikter. Mitt forum på Punktjafs, har ibland varit personligt, men ändå fokuserat på Punktjafs först och främst.
   Här ska jag vädra och ventilera åsikter, tankar och funderingar. UTAN att behöva skriva akademiskt. Jo, mina universitetsstudier har gjort mig frustrerad då det primära verkar vara att man följer formalia, kontentan är sekundär.
   Nåväl, här är kontentan viktigast.
   Och, det blir mycket om musik. Hur skulle jag komma runt det och skulle jag vilja det? 
   ICKE. För att citera Janne Gouldman: "Tack vare rock n roll, behåller jag förnuftet i en galen värld."


Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON aka ZLUGGO POP

Hejsan, Jocke!
Hur har du det?
Long time, no see.
Har du lagt ned Punktjafs?

Bizex-B har, som du kanske vet, spelat in en ny CD. Vi hoppas kunna komma ut med den innan årets slut.

Kontakta mig gärna!
Det vore kul!

Din vän,
Zluggo Pop, Bizex-B


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback