Jag en zombie!

Rubriken antyder inte att jag känner mig som en zombie trots vintermörker och kyla. Eller ens på grund av sömnbrist. Nepp, jag gillar mitt jobb och i morgon ska jag köra elevens val tillsammans med en annan lärare som håller i foto. Jag ska inspirera och tipsa om hur man kan leka med bilder. Det blir i Gimp, men det funkar så som Photoshop...ja, det funkar hur som helst och är gratis.
Jag gjorde hur som helst en zobiefiering av mig själv och hoppas att detta exempel ska göra några intresserade att bli zombies.
Så här blev resultatet.:

image551

Kommentarer
Postat av: daniel

"från gubbe till o-död"

2008-01-15 @ 19:17:20
Postat av: Linda

Va fasen, du ser ju riktigt farlig ut! Frågan är om jag skulle springa? Nä, jag skulle nog försöka med att bjuda på en cigg...

Postat av: Motjilla

Tycker dina grepp att fånga elevernas intresse ska ha en stor eloge. Du har ju berättat innan vad du gjorde med engelska låttexter. Har en son på 14 och jag ser tyvärr inte detta engagemanget. Det är tyvärr samma slöa likgiltiga lärare som för 30 år sedan, med vissa få undantag.Hoppas ditt engagemang och intresse håller i sig - Lycka till!

2008-01-19 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback