Nej, jag är inte lat!

Som ni märker är jag lite dålig att uppdatera bloggen. Men detta betyder inte att jag är sysslolös och helt sonika skiter i kulturen, likt en självgod borgarbracka, nä jag ligger i som den noppriga kulturkofta jag är.

Jag har skickat en bunt frågor till Snutslakts-Roffe och redan fått halva intervjun. Dessutom har Karin från Pink Champagne svarat på en massa frågor rörande bandet. Något jag tänkte kompletera med att intervjua Stina, som för övrigt äntligen är klar med sin skiva. En platta jag ser fram emot.

Som om inte detta vore nog har jag varit i kontakt med Per Dahlberg och fått en historik om Nattarbete. Det band som Dahlberg och Peegs var med i innan Hollywood Indians. Dock ska jag försöka höra av mig till Piron innan jag publicerar texten om Nattarbete.

Avslutningsvis hoppas jag på en Ass-intervju och med lite tur kommer också Kee Marcello svara på den intervju som jag petade ihop för mer än fem år sedan. Jo, han lovade i ett svagt ögonblick att det var dags att göra den nu. Passar bra om jag ska försöka få ihop en lite sammanfattning om Stockholms tidiga glamscen.
Så nu vet ni vad jag pysslar med när jag inte jobbar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gött!

2008-05-14 @ 15:17:05
Postat av: Martin

Bra jobbat! Glamscenen, så grymt...

2008-05-14 @ 21:39:51
Postat av: Knoll

Ahh.. Krippa speaks?.. Huh..

2008-05-15 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback