Vi återvinner Backstage - En himla massa oväsen



En himla massa oväsen var tidningen Backstages första cd-samling och hade med några av det tidiga 90-talets mest lovande band. Nu var det väl inga som rönte en lika stor framgång som t.ex. Backyard babies. Men samlingen bjuder på många godingar. Personligen är jag förtjust i Love Scuds, Mental Hippie Blood och Simon & the Problem childs. Men också Yeah Bop Station, Coca Carola och Concrete Stuff funkar fint.

Så ta ett rejält bett i 90-talskakan. En himla massa oväsen - HÄR!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Jag hittade till din blogg via google. Jag ska skriva en uppsats om punk och när jag söker på google hittar jag knappt något vettigt. Jag är intresserad av hur det var där vid slutet av 70-talet när punken var stor och jag är ganska säker på att du kan sånt där. Om du vet några bra länkar till artiklar eller någon sida där det finns bra fakta, eller om du kan berätta skulle det vara asbra. Om du har tid och lust kan du kanske skriva till min mail? [email protected] bye

2010-05-02 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback