Trådlöst med Traste Lindéns Kvintett


Jag kan inte hjälpa det. Ibland kommer det över mig. Och saknaden är total. Saknaden efter Traste Lindén och hans kvintett! Att kvintetten aldrig kan bli komplett igen utan Håkan kan jag förstå men att Traste själv inte kan ta ton, ja, det är lite svårare att fatta. Å andra sidan är det inte bara jag som saknar TLK, jag är övertygad om att vi är åtskilliga och är det ett band som jag tror folk vill se återförenade så är det just Traste o Kvintetten.
Men för att ni inte ska sakna dem allt för mycket och för att det är sommar och för att alla andra också måste påminnas om bandet, bjuder jag härmed på en inspelning från Public Service (när den är som bäst, du betalar väl din radiolicens?) och programmet
Trådlöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback