Nationalteatern.nu under ombyggnad



För den som undrade varför jag inte la ut någon jullåt under gårdagen så finns en förklaring. Eftersom jag varit lite upptagen med studierna privärt och Punktjafs sekundärt. Har projektet att bygga om Nationalteatern.nu hamnat på is.
Men så igår satte jag mig och gjorde ett 14 timmars arbetspass. Vilket resulterade i att åtminstone en fjärdedel av materialet har fogats samman. För närvarande arbetar jag alldeles själv på sidan, men hoppas att webmaster Anders snart ska kunna hjälpa till. Han har haft datakrasch och alla vet vilka ödesdigra följder sådan kan resultera i.

Så nu när ni vet att jag inte bara sitter hemma och tittar på dokusåpor och dricker öl vorde det också bra med någon liten kommentar om nya layouten. Om den känns tillräckligt 70-tal (vilket var min tanke med att använda brunt....)
Ok, posta nu era åsikter.

Kommentarer
Postat av: me

tycker det ser kanonbra ut! Men jag förknippar 70talet ännu mer med orange och nån grönaktig färg, men brunt oxå förstås! Blir nog super!
Gillar din blogg... brukar läsa - tyvärr dålig på att kommentera...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback