Gruppnamn

Sitter just och skriver av en text för uppdateringen av Nationalteaterns officiella hemsida.
Texten är om hur kabaren Å Harre jävvlar upprörde pamparna i Göteborg, bland annat på grund av texten - Stena Olssons Kompani.
Denna nyårskabaret gjordes tillsammans med gruppen Nynningen.
Och när jag skriver namnet slår det mig - Mynningen 2006 års version av namnet.
Må det vara punk, progg, hip-hop eller hardcore så är Mynningen ett givet namn.
Med ett dylikt namn måste såklart texterna vara av en mycket grov kaliber...
Så vem ska nu bli först att ta sikte på detta namnförslag?

Kommentarer
Postat av: Johannes

Med tanke på den äckliga dryck jag fick slänga ut förra veckan ser jag fram mot årets glöggtest

2006-10-26 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback