Hej då Fryke

Ja, så har man gjort sin sista lektion på den sista VFUn. Nu är det slut.
Fa, va jävla vemodigt.
Jag har aldrig haft så bra, roligt och trevligt på någon annan arbetsplats jag varit på. Och nu måste jag lämna allt detta.
Jag vill ge en stor kram och eloge till alla underbara personer jag haft ynnesten att träffa mina sju VFU veckor.
Tack för att ni gjort denna korta tid till den bästa under hela min Universitetsutbildning.

Så det är med en klump i bröstet och en lätt fuktig ögonvrå jag passar på att blogga dessa rader i vänta på bussen som ska ta mig hem. Och nästa vecka börjar det tråkiga allvaret på Universitetet igen. *SUCK*

Nåja, det är trots allt bättre att känna sig vemodig för att det varit en bra tid än det motsatta.
Till alla på Fryke - Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: pecka

vad skönt att du valt rätt karriär, synd på våran usla lön bara. det är så i humaniora branschen

2007-04-04 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback