Dagens soundtrack

27020-380

Autumnsong - Manic Street Preachers.

För att citera en av våra stora skalder. "Hösten kommer snart, det går med vindens fart".
Och hade inte Nostradamus Ledin alldeles rätt när han med stor vishet författade sitt epos.

Å andra sidan kan jag redan på fredag plocka fram Big Star och September Gurls, det vill säga den månadens finaste poplåt. Och ytterligare några veckor senare är det dags för min och Stefan Wermelins absoluta höstlåt alla kategorier - Skånehöst med Avgrunden. En låt som biter lika säkert som frosten i gräset.
Och för att avrunda det hela och kliva in i hösten citerar jag åter den store skalden:
"Na,na,na,na,na,naa"

Kommentarer
Postat av: malin

idag var det så jäkla kallt så jag tror jag går direkt till "winterlovers" - samma platta som autumnsong, trots att jag fortfarande hoppas på en "Indian summer" (jag befinner mig fortfarande på samma platta ;)
Skriver under på orden om September Gurls!
/Malin

Postat av: F Punk

Malin: Hoppas också på Indian summer. Men det är lustigt hur MSP nästan fick in de fyra årstiderna på en platta ;o)

2007-08-28 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback