En ding ding värld.

Läser att Paris Hilton försöker få sajten parisexposed.com att stänga ner.
Va, finns det en speciell sajt för att kolla in Paris Hilton naken?
Det är inte speciellt länge sen jag tyckte att vart man än vände sig såg man rakt upp i hönan på fröken Hilton. Varenda svensk tidning utan självaktning formligen fläkte ut bilder på löpet och omslaget. Åtminstonde kändes det så.
MEN... det som är än mer skrämmande är att det tydligen finns personer som betalar 400 kr/mån för att ha tillgång till denna sajt.
Min fråga är:
a) Har dessa människor för mycket pengar?
b) Eller saknar de bara ett liv?
c) Bådadera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar på c fast egentligen är det nog mest B med felprioriteringar i budgeten

2007-01-31 @ 18:23:35
Postat av: Josef

Jag tror att det är D...

D. Förståndshandikappade

2007-02-01 @ 00:24:19
Postat av: Pecka

Josef, usch vad du är taskig mot de förståndshandikappade

2007-02-01 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback