Inget bloggande på ett tag - kanske

I morgon bär det av till Bollnäs. Ikväll och i morgon blir det ett satans kånkande, tur vi bor på tredje våningen - inte!
Lägenheten är inte helt utrensad ännu, jag ska köra några vändor till tippen nästa vecka. Ja, jag åker upp till Bollnäs åker tillbaka till Hagfors och mellanlandar innan det är dags för Augustibuller nästa torsdag. Sedan är tanken att vi ska dra till Gräsö för lite stilla semester. Det vill säga om nu inte också augusti ska regna bort. Vi får se vad SMHI säger innan vi bränner iväg.

Hur som helst vet jag inte om vi fått något bredband i Bollnäs, så detta kan vara sista inlägget på en tid. Om jag inte får spatt, man är ju Internetknarkare och behöver sin fix, och äntrar ett bibliotek som har tillgång till the world wide web. Vi får se.

Med andra ord om det blr stilla på bloggen så vet ni vad det beror på. Jag ska plåta lite på bullret och så småningom blogga om detta. Dessutom kanske det även blir "Kompledigtfestivalen" i Köping en festival i Beths smak. Fast bo på hotell, inte mycket festivalkänsla direkt.

Så tills vi hörs igen. Sköt om er. Drick öl om solen skiner, köp systemets kalorisnåla, så kan ni dricka med ännu godare samvete. Ja, då bli ju ölen till om med ett sätt att hålla formen. Och skulle nu ruskvädret fortsätta, ja då föreslår jag en glögg på balkongen (om tak finnes) och låt glöggdoften spridas i hela grannskapet. Mmmm ....
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: morry

lycka till med kånkandet!

Postat av: malin

Jo, du är inte ensam om att vara internetberoende. Utan internet i tre dagar försmäktar jag... Tja, det börjar ju iaf klia i fingertopparna och susa i öronen ;) när man inte har internet tillgänligt! Får bli nån slags avvänjning! Dom startar väl snart kliniker för sånt!
Men att kolla vädret med smhi är ungefär lika trovärdigt som att läsa horoskopet ;)
Trevlig semester!
/malin

2007-07-25 @ 18:05:28
URL: http://med.blogg.se
Postat av: Farbror Punk

Morry och Malin. Tack!

2007-07-25 @ 18:37:03
Postat av: Linda

Hoppas vi kan ses på A-Buller Jocke. Kommer antagligen att befinna mig där på lördagen för att spana in Discharge, ANL och Burst.

2007-07-25 @ 21:45:05
URL: http://www.angelfire.com/planet/nicknames/
Postat av: auge

bor man i ett hus utan hiss, så bor man högst upp. finns där en hiss, så bor man förmodligen längst ner... lycka till med flytten! själv flyttar jag 1 sep, i samma hus, med hiss =) annars så ses vi nästa lördag, i baren (øltältet) på bullret.

2007-07-26 @ 14:31:54
URL: http://www.hollywoodindians.se
Postat av: Aniara

Lycka till nu med flytteriet!
Gôrkul det hela ju!
Och ja, kom snart tillbaka och skriv. Läser med förtjusning även om jag är ganska dålig på att lämna kommentarer.
Skäms . .. .

2007-07-26 @ 21:16:32
URL: http://aniarasplace.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback