Jävlar va gôtt med skadeglädje

Jag vet att det är lägre än Glocalnet. Men jag kan inte hjälpa det. Jag blir verkligen skadeglad när Paris Hilton mår piss av sitt fängelsestraff. Det som gläder mig är att inte ens svinrika och bortskämda snorungar kommer undan rättvisan. Typ som att blixten skulle slå ned i huvudet på George Bush.
Men ändock, det är lågt av mig att vara skadeglad över detta faktum. Jag vet att jag borde stå över en så billig känsla. Men solen skiner, jag har slutat plugget och Paris Hilton mår piss. Hurra!
Med andra ord blir summan ändå att jag myser lite extra av att jag i just nu känner mig som en helt vanlig Svenne. 
Fast snart gör jag kanske en pudel....

Kommentarer
Postat av: Josef

En pudel... har du sett filmen, "Att göra en pudel"?
Jag har inte sett den, än... men ska eftersom jag är med i den.
Men visst gläds man åt att pengar INTE ALLTID gör det möjligt... ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback