Punknyheter

Idag är det vick för hela slanten vilket just innebär slantar... Därför känns det lite extra viktigt att ägna sig åt lite fritidssysselsättning på fikarasten.

I helgen kommer jag att uppdatera Punktjafs med en massa mp3:or. Dels har Senap skickat två unika spår med Bumsen Muss Mann. Dels har Uffe Hedlund bränt ner några väl valda låtar med Kristinehamspunk. Från Arabens Anus via PPC, The Bastards, SEG till Skäms och Slaskfittorna. Enligt Uffe är kvalitén sämre än uselt.
Det låter punk med andra ord! Så alla hi-fi-fjollor gör klokare i att ägna sig åt Melodifestivalen istället.

Specialen om Gävlepunken är fortfarande på G. Jag har inte haft kontakt med Pecka och har därför inte hunnit dubbelkolla fakta. Dessutom har jag ännu inte hunnit med att ta mig an SLAM.
För övrig meddelar Larz Gustawsson (Zluggo Pop) att han lämnar Bizex-B och önskar dem lycka till i framtiden. Enligt Perra söker nu bandet en ny sångare och den kommande CD ska släppas enligt planerna.
Med andra ord. Om du känner att du vill fronta Bizex-B hör av dig till bandet. Gå via www.myspace.com/bizexb

Dagens (Video)låt är All against All med The Haunted en låt som piggar upp klockan 06.55 på bussen.


Kommentarer
Postat av: pecka

du vet var jag finns

2007-03-08 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback