Lyssningstips

Sörling bjussar på svensk punk via sin blogg. Alla tre singlarna med Six Guns (Strebers) samt en omkullrunkelig demo med Homy Hogs, som får det klassiska Damned-citatet "Noise, is for heroes, music for zeros" att klinga sant.
image612

Och för er som inte får nog av smisk har Siwerth lagt upp lite betongmjuk svensk punk som Kvoteringen, Nitad, Skitsystem och Nödslakt att ladda ner på TPB. Även Moderat Likvidations finfina klassiker "Köttahuve" och en vinyllbootleg-rip med S.O.D finns att spränga trumhinnorna med. Musik som sitter likt ett järnspett i ryggen!

Kommentarer
Postat av: Paco

Nån som har mailadress/mobnummer till Pontus "Porra" från homy Hogs/Werewolfs on Wheels? Maila gärna: [email protected]

Postat av: Sofia

Sist jag såg Porra Lindengren så jobbade han och Kim Rocker på en flyttfirma som hette Move it i Stockholm. De sa i alla fall så.
Det här var visserligen 10 år sedan.

2008-04-10 @ 09:31:46
Postat av: Mr. Mxytplx

[[http://www.myspace.com/homyhogs]]

2008-04-12 @ 13:57:43
Postat av: Paco

Sofia>> Jag jobbade med Pontus på just Move-it runt 2001, men vet inte riktigt hur jag ska få tag på honom nu. Har inga direkta connections kvar på firman, och Pontus har såvitt jag vet gått tillbaka till jobbet han hade innan...

2008-04-12 @ 16:32:05
URL: http://punkochoi.blogg.se
Postat av: Mr. Mxytplx

Tjosan !
Homy Hogs Smash Overdose - det va inte illa
pinxat att dra ut den superkulten Farbror Punk!
Bäva månde vi nogeligen.

MVX,

Mr. Mxytplx

2008-05-07 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback