Sune Studs & Grönlandsrockarna







Malungs finaste punkexport SSG spelade in stora mängder av låtar. En del för de egna plattorna eller kassetter andra för samlingar. Jan Jansson bandets basist har låtit mig ta del av det mesta han har medverkat på från Zlemmy Zlukers, via Hjärnsubstans och Kvalster till SSG.
Jag har lagt upp bandets isneplningar från 1983. Det som blev andra epen men också en inspelning från Kloakens alternativa antistudio. En del är outgivet. Håll till godo. Finns det intresse kan jag lägga ut mer.
SSG - Här!

Kommentarer
Postat av: Robert

Att posera framför villan och Volvon känns ju inte direkt punkigt... Vad är det för fel på en tegelvägg?

Postat av: Jabbe

Framför villan och Volvon är ju KALAS.

Alla kan inte bo på Manhattan, men jag

e rätt säker på att det finns både fitta,

stärkare, stereo och brännvin även i Malung.

2008-08-24 @ 16:30:35
Postat av: Tony G

Ja snalla lagg ut mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-26 @ 17:32:43
URL: http://www.punksishippies.com
Postat av: Jompa

Fan vad kul, SSG har alltid tillhört favoriterna. Som gammal lantispunkare känner jag igen mig i bilderna dessutom.. haha

2008-09-30 @ 18:03:12
URL: http://crashthepose.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback