Bloggen som dog?

Det där med besökare och statistik här på bloggen har förbryllat mig sedan jag började skriva. Ok, när jag hade en sådär 30 besök om dagen tyckte jag att det var rätt normalt. Typ 30 pers skulle nog kunna läsa det jag skrev. Sedan skuttade det iväg över 100 och jag uppmanade nytt folk att ge sig till känna. Några nya sa hej men merparten var för mig "okända". När jag sedan i perioder skrev väldigt lite ja, då var det ibland ett par hundra besök på bloggen. Jag fattade ingenting?!?!  Återigen var det få nya som gav sig till känna. Och i förra veckan när jag berättade att min dator dött och att jag kanske skulle bli "lite frånvarande", ja då dog bloggen. Eller rättare sagt den halverades och är fortfarande halverad trots att jag är åter och gör inlägg.
Med andra ord så funderar jag på vad är det som genererar ett besök på min blogg?

Kommentarer
Postat av: Linda

Kaffe på morgonen - Farbror Punks Blogg på kvällen! ALLT är inte intressant, men jag läser verkligen allt du skriver. Och håller med om det mesta... Vardagen skulle bli väldigt underlig om du av någon anledning slutade blogga. Må väl!

Postat av: pecka

ja det du skriver, såklart, allt är givetvis inte av intresse för mig (usel hårdrock o sånt ;)
)men det mesta gillar jag skarpt.
men det var längesen vi fick svenska powerpop pärlor eller?

2008-02-22 @ 00:39:12
Postat av: Farbror P

Pecka: Jo, i klump var det ett tag sedan. Men du har väl inte missat The Scouts och Farbröderna?
Ska nog ta mig en eller anna öl under spotlovet, jo man vill ju hålla formen, och samla ihop lite musik och lägga upp det via Rapidshare eller nåt liknande.

2008-02-22 @ 09:15:46
Postat av: Jonte

Självklart kollar man bloggen stadigt, speciellt med tanke på att du bor i "rätt" stad nu ;)

2008-02-25 @ 10:50:23
Postat av: Daniel

Jag är en sucker för skrönikor och får väll påstå att den här bloggen är lite svinbra.
Det brukar bli först en sväng in på "Farbror Punk" följt av "Sörlings södra promenaden" På kvälls kvisten.

Att man besökt veckovis snare än dagligen på senaste bero på brist på fritid (jävla studier), och inte ett minskat intresse för bloggen.

Keep it up!

2008-02-25 @ 17:26:49
URL: http://publicimage.bilddagboken.se/
Postat av: tippex

Jag och en kamrat drog igång en hemsida för ett par veckor sedan där man ska kunna se när och på vilken kanal veckans fotbollsmatcher går. Vår räknare visar att på vardagar mellan 11-13 (runt lunch) och mellan 15.30-17 så har vi klart flest besökare. På helgerna minskar träffarna.

Vore väl något för alliansen att sätta tänderna i att folk inte är flitiga hela dagen :)

2008-02-26 @ 13:42:30
Postat av: David

Jag är en av eleverna du hade i Frykenskolan och jag läser fortfarande din blogg, riktigt intressant ibland!

2008-03-12 @ 21:48:39
Postat av: Farbror Punk

David: Skitskoj, trodde all elever på Fryke redan glömt mig. Så hur går det för dig nu när du snart slutar nian? Kommer du in på ditt förstahandsval? Och vad har du valt?

2008-03-13 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback