Vårstädning - CD-R

Eftersom jag mestadels använder mig av MP3-spelare, har jag rippat de flesta av mina CD. Nu har jag även börjat rippa mina CDr:er med konserter, demos, bootlegs och brända vinyler. Och med tanke på att även en CD är ytrymmeskrävande tänkte jag göra mig av med dessa skivor.
Kvalité, längd, inspelning (ett spår eller flera spår) varierar väldigt mycket. En del skivor har jag bränt själv andra har jag fått eller bytt till mig.

Är du nyfiken på vad jag har så ladda ner en lista i RTF-format. Priset är: 60 kr för 2 cd inklusive porto. Passa därför på att köpa flera. Listan är inte komplett och jag kommer att addera fler cd allt eftersom jag rippar plattorna. 
Skivorna finns endast i ett ex så först till kvarn. Jag bränner inga extrakopior nu utan vill i första hand bli av med de som finns på listan.

Några exempel:
Traste Lindéns Kvintett - Trådlöst SR P3
Girlsmen - Trådlöst SR P3
P-Nissarna - Live på Valhalla, Falun -82
Traste & Superstararna - LP plus bonusspår
Bostonvärk - Live
Reeperbahn - Sveriges radio P3, tonkraft special
Lädernunnan - Errols, Göteborg 11 april 1985
John Lenin - demos
Stars on Mars - Hultsfredsfestivalen
Alien Beat - Akrobat, LP plus singel
Stockholms negrer - SR P3, Tonkraft
Doors - Critique Live
Cortex - Errols, Göteborg, 3/6 -80
Tampax Street - Demos+rep
Noise LP - Små röda lätta regndroppar + Bristles EP
Rubinoos - San Fransisco
Eddie & The Hot Rods - Paris jan -77
Heroes - Max´s -81
Police - Mont De Marsan -77
Professionals - Nottingham

Lista HÄR!

Maila: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ladda upp Cortex pa sidan istallet!!!!!!!!

2008-01-21 @ 23:34:36
Postat av: Farbror Punk

Annonym: Plattorna finns att ladda på Pirate Bay om du är sugen.

2008-01-22 @ 06:21:26
Postat av: Martin

Tjena Fabror!

Kolla din mail:)

2008-01-23 @ 16:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback