Twist Off

Ända sedan jag hörde "Barn i främmande land" har jag varit förtjust i trion - Twist Offs musik. Debutsingeln Kalla trend - Barn i främmande land är en fin popplatta. Uppföljaren Spader ess med Hot Lips är ett försök till ett mer souligt sound - inte helt oävet må jag säga. Baksidan däremot är rätt typisk "80-talig puk-funk". Definitivt inte min kopp té. Nä, det var väl bara Zzzang Tumb som lyckades hyfsat med den typen av musik. Hur som helst. Två singlar är enligt mig allt för lite musik med Twist Off. Så finns det några gamla Twist Off medlemmar där ute. Hör av er, maila mig musik och lite tankar om bandet.



Lyssna till Twist Off - HÄR!

Kommentarer
Postat av: TOff

Skulle du kunna ladda upp singlarna igen?

2012-03-08 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback