Sommarmusik på Moppetron

Passar på att göra lite ohejdad reklam för Mårten Jansson innan jag åker till norra Värmland. Ska försöka plocka fram den där intervjun med Mårtens syster Karin när jag återkommer, eftersom man aldrig kan få för mycket Pink Champagne.

Sommaren gryr. Under våren har det blivit lite av varje.
Du kan alltid ladda ner mina låtar gratis på
http://www.moppetron.se/
Här är några direktlänkar. Ladda hem och njut i hängmattan.


 Mårten Jansson Luckan Love is in the air Sov, sov  

Steve Kilbey
(The Church, AUS) Trilemma  (Ursprungligen inspelad 2000. Totalrenoverad 2009)  

Karin Jansson
(f.d. Pink Champagne m.m.) Över isen

Brun Band
(Järfälla/Upplands-Bro, länge sedan) Älska oss, köp oss (Komponerad 1980-81. Inspelad 2009) Om jag vore där (ursprungligen inpelad 1982. Ny lead och redigering 2009)  

Dessutom släppte EMI "Den siste dåren" (Mårten Jansson & Palatsorkestern, 1993) digitalt i våras. Ladda hem den från någon butik eller lyssna på Spotify.
 
 
Trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback