Tits - Folk



Enligt vad jag kan se så bestod Tits av Ronny Gutå: gitarr o sång, Kenny Högberg: kompgitarr och Janne Lagebro på trummor. Bas trakteras av "Stand in". Är det honom man kan se på omslaget månne?
Som ni förstår vet jag inget om Tits mer än att deras Pang-singel faktikst är en riktig pangplatta. Riktigt bra, småpunkig powerpop i låten Folk. Kallt bjuder på mer av samma vara, mindre punk, mer pop samt handklapp en riktig liten pärla.
Ni som vet mer om Tits hör av er.

Ladda singeln
HÄR!


Kommentarer
Postat av: hesse Kesu

Mycket bättre än samlingen med Tomas Ledin kopiorna som du postade tidigare! ;-)

Tits var ett Stockholmsband. En bor i Saltsjö-Boo, en i Älta. Kolla Eniro eller Hitta!

2009-11-04 @ 09:29:39
Postat av: Farbror Punk

Roligt att det är något som duger åt herrn ;o)

Men jag kommer att fortsätta blogga om svensk musik som jag själv gillar. Och visst är det en toppsingel.

2009-11-04 @ 11:44:45
Postat av: Ronia

Vad roligt! jag sökte omkring lite på 'tits'

och fann dethär blogginlägget.

Ronny gutå är min farsa :)

Postat av: Farbror Punk

Va kul Ronia!

Inte helt ovanligt att barnen till musiker hör av sig och säger att de hittat pappas eller mammas gamla band på bloggen.

2011-07-04 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback