President Gas - Gastones

En låt som borde ha varit med på Svenska Punkklassiker 2, och som jag hade på min lista, är President Gas - The man from the underground, nu backade jag ur projektet ganska tidigt eftersom jag inte har någon stenkoll på 80- och 90-talspunken. Men Presidenternas singel från 1985 ligger mig mycket varmt om hjärtat. Andra sidan Nuclear rain är minst lika bra. Jag har kontaktat bandets forne gitarrist Anders Hammarström via Facebook för en intervju och historik kring Norrtäljebandet. Till dess får ni nöja er med två återvunna intervjuer från eminenta Backstage.
Singeln på TCP-Records hittar ni
HÄR!






Kommentarer
Postat av: cj

Tjena



Går det att ladda ned Hansa Band-låtar någonstans? Jag jobbar nämligen tillsammans med Hansa själv och det vore riktigt roligt om jag kunde få tag i låtarna som mp3!

2010-04-18 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback