Halmstad rockar - Steelwings

Nå, nu var det väl inte Halmstad uteslutande som medlemmarna kom från Laholm o Markaryd bör nog nämnas. Men då jag redan är inne på Halmstad som "musikstad" känns det mest naturligt att kalla Steelwings ett Halmstadsband.
Själv köpte jag enbart samlingen Metal Plated för Steelwings bidgar Live your life och väntade förgäves under något år på nästa livstecken från bandet. Men när så debuten äntligen kom missade jag den totalt. Men genom den helt fantastiska bloggen
Swedish Heavy Metal fick jag äntligen lyssna till både Steelwings enda skivsläpp men också bandets demos som finns att ladda hem. Är du det minsta intresserad av svensk Heavy Metal ska du kolla upp bloggen. Ni andra kan istället ladda hem Agoni, Krunch och Krixhjäleters.

HÄR hittar du STEELWING.




KLICKA PÅ BILDEN NEDANFÖR FÖR FÖRSTORING!



Kommentarer
Postat av: gasten

Haha...dessa grabbar bokade jag några ggr. Spelade på samma speltillfällen några ggr. och fick en av deras bomber rakt i ansiktet. Minns dom som jäkligt trevliga:)

2010-09-06 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback